Sunday, April 11, 2010

'Cupcakes', kek cawan




Kek ni ada 20 biji semuanya. Rasa teruja bila siap sebab inilah kali pertama aku buat 'cupcake'. Hehe.. Rasanya bolehlah tahan. Selalunya aku buat kek dalam loyang saja. Saja bosan duduk di rumah berseorangan. Ibu dan Adik pergi ke Pulau Pinang pada malam Jumaat lalu. Jadi, hari Jumaat tu aku seorang saja tinggal di rumah memandangkan Angah dan Abang Cik ke sekolah.

Sekarang, kek-kek ni tinggal dua biji saja di rumah. Aku sempat makan dua biji saja. Huhu.. Dalam masa empat hari, tinggal dua biji saja? Aku pun tak sangka. Tapi, memang banyak juga aku beri pada orang lain. Tinggal enam saja yang ada di rumah ni. Oh, aku tak tahu adik-adik aku pun sukakan kek coklat. Selalunya aku yang habiskan. Heheh..

Lagi dua biji aku sorok. Hehe.. Ibu dah 'booked' awal-awal lagi dah..

2 komentar:

Azza Syzna said...

wannn nakkkkkkkkkkkk!!! post kat kita!

wananis said...

nk ke??
kalo ade reunion lg kte wat..
hehe.. =)