Wednesday, October 20, 2010

Selamat Hari Jadi, Adik dan Eisya!


Adik dan Eisya. Kedua-duanya berkongsi tarikh lahir yang sama iaitu pada 19 Oktober 1999. Kembar siang malam. Hehe.. HAPPY BIRTHDAY!!



Kek mereka. Yang anak patung tu Bonda yang hadiahkan pada Adik. Comel!



Perang tepung oleh Persatuan Budak-Budak Tepung! Haha.. Semua budak-budak yang kena tepung aku suruh masuk gambar. Hm.. Sebenarnya mereka ni antara budak-budak yang agak kejam. Habis dekat makcik, pakcik, nenek, atuk pun mereka baling tepung juga. Gila! Haha.. Aku pula terselamat daripada diserang. Hehe.. Yang tengah bakar ayam pun kena juga. Alahai..


Radja - Terus Terang

Tuesday, October 19, 2010

Yang Sempurnakanku - Sixth Sense

Gambar Raya 2010

Monday, October 18, 2010

Gambar-gambar PLKN




Kem : Kem Ulu Pari Aqua Village, Rembau, Negeri Sembilan
Tarikh : 21 Jun 2010 - 2 September 2010
Kompeni : Charlie
Kerajaan : Busar


*kalau nak tengok gambar besar, klik saja pada gambar. Aku rindu gila kat korang, terutamanya wirawati Charlie.