Sunday, May 23, 2010

Benci!!


Kebelakangan ni muka aku dah tumbuh banyak jerawat. Argh!! Oh, okey. Biasalah kan.. Huhu.. Mungkin disebabkan aku baru tukar jenis pencuci muka. Sabar sajalah.. Em..

Tapi, ada satu benda lagi yang menambahkan jerawat aku. Aku benci nak cakap. Tapi, biarlah. Ni blog aku kan? Oh, benci gila perasaan yang satu ni. Dah lama perasaan ni tak hidup dalam diri aku. Sekarang ni dah hidup balik pula. Haih.. Aku rasa nak menangis. Nak nangis!! Huhu.. Rasa cemburu gila nak mati okey! Ergh.. Geram. Macam mana nak tafsirkan rasa marah aku ni? Agaknya macam api yang dah bakar 10 buah rumah kot. Sakitnya hati!!!

Ya Allah.. Aku tak tahu macam mana nak tahan rasa sakit hati ni. Geram gila!! Dada ni rasa macam nak meletup dah. Kepada orang yang dah buat aku rasa macam ni.. Aku tak tahu nak cakap macam mana. Hah! Macam mana aku nak simbah air kat 'api' yang semakin marak ni?? Rasa nak menangis puas-puas!!! Rasa nak sebut nama dia kuat-kuat. Nak pekik bagi semua orang tahu. Tapi, aku tahu aku tak mampu. Uhh..


Sunday, May 16, 2010

I'm Nice Blogger.. Hehe..



1. Apa yg bermain dlm fikiran kamu sekarang?

Rindu kawan-kawan sekolah. Sebab hari ni hari guru. Hehe..


2. Nama samaran kamu?

Wan Anis. Kak Long. Hihi..


3. Berikan tiga orang yang kamu sayang

Lebih tiga kot.. 'Family' dah enam. Kawan-kawan. Dan, dia.


4. Panggilan untuk si dia

Tak ada.


5. Hadiah yang korang impikan dari orang tersayang?

Mereka sayang aku. Tu pun dah lebih dari cukup.


6. Blog mana korang suka follow?

Banyak! Hohoh..



*tak mampu nak bagi 'award' kat orang dah.. Haha..


Friday, May 14, 2010

Adamaya


Tema cerita ni agak sama dengan cerita Asmaradana. Mengenai seorang lelaki yang tak dapat menerima kenyataan yang kekasihnya sudah menjadi milik orang lain. Cuma, cerita ni tak terlalu berat. Lebih sempoi..

Sebenarnya, kebelakangan ni saja aku baru mula tengok cerita ni. Sebelum ni aku tak tengok pun.. Minggu lepas kot aku tengok cerita ni macam 'best' pula. Hehe.. Lepas tu barulah aku melekat depan TV pukul 6.30 hingga 7.30 petang.

Ini dia adik Mya Sara atau lebih dikenali sebagai Amani. Memang comel sangat! Mungkin sebab dia jugalah ramai yang melekat depan TV bila drama ni bermula. Hohoh..


Wednesday, May 12, 2010

Ciko oh Ciko..




Ciko hilang!!! Huhu.. Sedih kot..

Sampai sekarang tak balik-balik lagi..



Sunday, May 9, 2010

Rasa nak tulis..




I love you
like
I never ever love no one before you..