Friday, January 1, 2010

Tahun baru..

Ni 'post' pertama aku tahun baru ni. Jadi, aku nak ucap Selamat Tahun Baru untuk semua ahli keluarga, kawan-kawan dan sepupu! Kenapa kena ada sepupu? Sebab aku sayang sepupu aku. Boleh kan? Hehhheh.. Kenapa ayat aku pelik ni? Hurm..

Tahun 2010 ni, aku ada banyak keinginan atau boleh dikatakan impian. Hm.. Sebab aku dah masuk 18 tahun, jadi banyak perkara yang aku boleh buat. Pertama, aku nak bawa kereta. Mesti habiskan belajar memandu tahun ni juga! Kedua, aku nak belajar bisnes. Aku akan pastikan dalam masa dua tahun aku dah boleh berdiri sendiri, yeah! Semangat! Semangat! Ketiga, aku nak jadi lebih baik dari tahun-tahun sebelum ni. Kena rajin belajar memasak. Belajar menjahit. Mengemas tak payah kot, dah okey. Yes! Tahun ni mesti lagi semangat dari tahun-tahun lepas! Dan yang paling penting, aku nak pakai tudung. Hm.. kenapa ya? Selama ni pun aku pakai tudung kan? Huhu.. Biarlah sesiapa yang tahu saja faham apa yang aku maksudkan.

Buat orang-orang yang aku sayang. Kawan-kawan aku dari SKTAAM, SK Sura, SKSI, SMKSI, aku mesti rindukan kalian. Aku takkan lupa semua perkara yang aku lalui terutamanya semasa hari-hari persekolahan. Huhu.. sedih. Apa ni? Err..

Buat sepupu-sepupu aku, terutamanya A'ah, Yen, Awar dan Kay.. Semoga berjaya dalam apa jua keadaan sekalipun. Khasnya Najwa, Awar dan Kay yang akan menduduki SPM pada tahun ni. Buat yang terbaik. Seterusnya aku nak minta maaf kalau ada salah silap yang telah aku lakukan pada orang-orang yang tertentu. Minta maaf tak semestinya hari raya kan? Lepas tu, buat sesiapa yang ada salah faham denganku, aku harap sangat aku dapat betulkannya semula. Tak pun, aku minta maaf banyak-banyak kalau si 'dia' terasa hati dengan aku. Memang aku betul-betul minta maaf walaupun aku tak tahu tu salah aku ke tak. Huhu..

0 komentar: